2015. június 29., hétfő

A Marketingesek Kedvenc SEO Taktikája és a Mérőszámok



Egy legfrissebb jelentés alapján a marketingesek szerint a releváns tartalom létrehozása a leghatékonyabb kereső optimalizálási taktika - állítja az Ascend2.

A jelentés alapjául szolgáló adatokat egy olyan felmérés adta, amely 286 marketing, értékesítési és üzleti szakemberből állt a világ minden tájáról (71%, B2B, 29%, B2C profilú).

A válaszadók 72%-a azt mondja: az egyik leghatékonyabban alkalmazható SEO taktika a tartalom generálás, más vezető taktika még a kulcsszó / kifejezés kutatás (48%), a gyakori honlap frissítés (34%), és a releváns backlink építés (33%).


A legnagyobb kihívást jelentő taktikák

  • a megkérdezettek 52%-a azt mondta, hogy a megfelelő linképítés kivitelezése jelenti a legnagyobb kihívást
  • 46%-uk pedig azt állítja a tartalomírás az egyik legnehezebb feladat a keresőoptimalizálásban

A leghasznosabb mérőszámok

  • akiket megkérdeztek azoknak 54%-a kijelentette, hogy a honlapok forgalmának mérése az egyik leghasznosabb SEO mérőszám
  • 50%-a pedig azt mondja, a lead generálás az egyik leghasznosabb nyomonkövethető SEO adat 


SEO kihívások

  • a válaszadók közül 40%-uk azt mondja a legnagyobb akadályokat abban látják, hogy a Google gyakran változtatja kereső algoritmusát, amely nagy mértékben befolyásolja a SEO sikerességét
  • 38% szerint a költségvetési megszorítások az egyik legnagyobb akadály



A sikeres és hosszútávú google optimalizálás lényege a megfelelő online marketing stratégia megtervezése és annak végrehajtása, a SEO kampányt negatívan és pozitívan befolyásoló tényezők folyamatos monitorozásával.


seo elemzés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése