2015. június 1., hétfő

7 Lépés Ahhoz, Hogy Nyerjen a Helyi SEO Stratégiájával

helyi keresőoptimalizálás


Első hallásra a helyi SEO ijesztőnek tűnhet, de ez az egyik legfontosabb marketing stratégia a kisvállalkozások számára, melyet ha megfelelően alkalmaznak és szakértő kezek hatják azt végre, biztos út lehet a sikerhez.

Szerencsére az eredményes honlap optimalizálás (SEO) alapvetően attól függ, hogy milyen minőségű a publikált tartalom, amely végsősorban értékes lehet az ügyfeleknek. Szolgáljon útmutatásként ez a hét tipp a hatékony lokális SEO-hoz.

1. Legyen szervezett

Minden nyerő stratégia típustól függetlenül az előkészítéssel kezdődik és ugyanez igaz a nyerő SEO-ra is. Az Ön SEO stratégiája sem fog eredményt hozni egyik napról a másikra, ami azt jelenti, időt és erőforrásokat kell fordítania a folyamatos SEO kampányára. Sok KKV tulajdonos azonnali eredményeket szeretne látni. Jó ötlet, hogy először konzultál a marketing terveiről egy szakértőkből álló céggel, így a felmerülő költségeket és az időráfordítást is be lehet ütemezni már a kezdetektől.

2. Helyi üzleti megjelenés

A Google segít megtalálni az embereknek azt, amit online keresnek és ehhez biztosítja a sikeres és megbízható vállalkozások rangsorát lokálisan is a keresési eredmények között. Ön is kezdje a legnagyobbakkal és jelenjen meg ezeken a webhelyeken, mint például a Cylex.hu, Cégkodex.com, Cégmester.hu, majd Google+, Bing, Yahoo stb. Ne feledje azt sem, hogy a linképítés  még mindig fontos része a keresőoptimalizálásnak!

3. Hozzon létre értéket a közösségi médiában

A keresőmotorok díjazzák a minőségi és értéket termető tartalom megosztást a szociális hálózatokon, példaként említve a Facebook, G+, Pinterest, Twitter, Linkedin stb. Azonban ehhez is egy kidolgozott és megfelelően kivitelezett stratégia szükséges, nem lehet csak úgy fejetlenül és cél nélkül, bármit kiposztolni ezekre az oldalakra. De ezzel már Ön is tisztában van, nem ?

4. Tájékoztatás és elköteleződés

A szociális médiában való jelenlét mellett nagyon fontos, a folyamatos ügyfél tájékoztatás és egy céges blog létrehozása az elköteleződés szempontjából. Az édekes információk közlése ezen a blog-on, mint az iparági trendek követése, tippek, útmutatások ott tartják az olvasókat, mert érdekesnek és hasznosnak tartják a tartalmat. Ez a stratégia növeli a láthatóságot is a  keresőmotorokban, növekszik a DA, PA érték is, ennek eredményeként a keresési helyezésekre is pozitív hatással lesz.

5. Minőség az első helyen

Kerülje a sebtében létrehozott, szegényes és rossz minőségű tartalmak közlését. Inkább bízzon meg szabadúszó vagy szakma specifikus tartalom írókat a minőségi írások létrehozására.

6. Felhasználói tapasztalatok

A szakmai információk mellet a Google és más keresőmotorok is jutalmazzák azokat a cégeket, akik összpontosítanak a felhasználói élményekre is. Annak biztosítására, hogy remek élményt nyújtson a felhasználóinak, próbálja meg az Ő helyükbe képzelni magát. Fókuszáljon arra, hogy mennyire könnyű vagy nehéz a vásárlóknak megtalálni az információt, amit keresnek online és ne felejtse el tartalmát optimalizálni a mobil keresésekre sem.

7. Kérjen vásárlói véleményeket

A fogyasztók mindig érdekeltek abban, hogyan vélekednek mások egy a figyelmükbe került vállalkozásról. A pozitív szóbeszéd rendkívül fontos egy sikeres kisvállalkozás életében, így ösztönözze a vásárlókat az értékelésre. Ha valaki negatív véleményt ír Önről, ne stresszeljen! Épp ellenkezőleg, tekintse ezt egy nagyszerű lehetőségnek arra, hogy nyomonkövesse a vásárlóját és bizonyítsa be, hogy az Ön cége elkötelezett a vevői elégedettségért.

Reméljük, tudtunk segíteni vállalkozásának a kitűzött célok elérése érdekében és ha bármiben állhatunk a szolgálatára, látogasson el honlapunkra ide ---> helyi keresőoptimalizálás.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése